シラバス - 卒業論文(5)
-
- ナンバリングコードCode
- THE-spe4-410
-
- 科目名Subject Name
- 卒業論文(5)
-
- 担当者名Instructor
- G.ロドリゲス
-
- 単位Credit
- 4
-
- 履修年次Standard Year for Registration
- 4
-
- 学期Semester
- 集中
-
- クラスClass
-
- 曜限Day/Period
- 無その他
-
- 教室Classroom
- ダミー教室
-
- 授業形態Course Type
- 講義・演習
-
- メディア授業Distance Learning Course
-
- 備考Remarks
- 使用言語:その他または複数言語
-
- 実務経験のある教員等による授業科目Taught by instructor(s) with practical experience
-
- 学内単位互換科目としての受講可否Availability for inter-departmental credit transfer
- 不可
授業の到達目標Objectives to be Attained
SEQ 1
- DP観点 / Diploma Policy
Target Category - D(態度・志向性)
- 以下のテーマについて論文作成の指導を行います。
① キリスト教の霊性
② 近・現代のキリスト教文化(特にグローバル化の中の現象)
③ 宗教学(他宗教の研究も含む)
授業の概要Method of Instruction
Students are expected to meet the instructor on a regular basis.
Depending on the number of students, presentations will be required.
事前・事後学習、時間等Study Required outside Class(Preparation, etc.)
卒論の作成の段階や締め切りによく注意すること。
授業計画(各回の授業内容)Course Outline
-
- 授業計画は登録されていません
教科書・テキストTextbooks
なし
参考書等References
なし
課題の種類・内容Homework, Assignments, etc.
課題に対するフィードバックの方法Feedback Method
成績評価Evaluation
成績評価の方法 / Evaluation Method
卒論の内容や作成のプロセスを総合的に評価します
観点別評価の入力項目(ルーブリックとその使用方法) / Target to be Evaluated
SEQ 1
- DP観点 / Diploma Policy
Target Category - D(態度・志向性)
- 成績評価の規準 / Evaluation Criteria
- 面談・発表の予定を守ること。
論文作成スケジュールを守ること。
論文の内容(質、量)。
論文形式に従うこと。
引用方法を適切に使用すること。
- 評価尺度(水準)/ Evaluation Scale
-
- 卓越水準 / Outstanding
- Outstanding attitude and participation (including meetings and presentations).
Outstanding quality of the contents and form of the thesis, within the required length. - 目標到達水準 / Excellent
- Excellent attitude and participation (including meetings and presentations).
Excellent quality of the contents and form of the thesis, within the required length. - 目標途上水準 / Good
- Good attitude and participation (including meetings and presentations).
Good quality of the contents and form of the thesis, within the required length. - 目標下限水準 / Adequate
- Adequate attitude and participation (including meetings and presentations).
Adequate quality of the contents and form of the thesis, within the required length. - 近接水準 / Inadequate
- 該当なし
- 評価不能 / Unevaluable
- 評価に値する情報が不足。または上記の水準に値せず、能力として評価に不適
- 成績評価に関するその他の確認事項 / Other Information for Evaluation